Sköna söndag

I veckan har jag haft lite av ett varannan-natts-upplägg vad gäller sömn. Jag drog på mig en släng av magsjukan i tisdags o sov därför sådär av det. Sen har det följt några dagar då jag varannan natt legat klarvaken o haft en del förvärkar. Då har jag läst alla livsnödvändiga nyheter på aftonbladet.se, gått igenom de kändisbloggar som jag sporadiskt följer, spelat Quizkampen med de få som är vakna mellan 2-5 på morgonen (typ ingen) och så en sväng in på facebook i fall någon har gjort ett nytt inlägg sen sist jag kollade. I natt hade jag laddat med öronsnäckorna för att lyssna på Sveriges Radios program eller kolla in svtplay. Men det fick jag ingen användning för då sömnen infann sig o höll i sig till morgonen. Skönt. 
 
Men det här med att inte kunna sova tillfälligt har sina fördelar. Jag är alltid först med dagens nyheter och den senaste forskningen om intressanta ämnen som varför det finns mindre bin i år eller varför inte män ska äta c-vitamintillskott. Och sen har jag fått en ny bloggfavorit - Malin Wollin Fotbollsfrun. Kan heller inte riktigt låta bli Hannah och Amanda. 
 
Slutligen en bild på maggen tagen av Ellen. 3 veckor o 5 dagar kvar. Om jag räknar ner? En aning.
 
 
 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Vilken fin mage! Och roligt inlägg. Gäller att se det positiva i allt ;) Vad heter du på quizkampen? Geo75 är jag om du vill spela? Kram Annika

Kommentera här: