13 juni

Ja, det är ett datum som får mig att tänka på pappa, om möjligt, ännu mer. Hans födelsedag. Han skulle blivit 67 år och det gör en än mer påmind om hur alldeles för tidigt han gick bort. Jag gick just ut för att ta en bild på de jordgubbsplantor han planterade här på Sikstigen förra våren. Då var det ett snyggt uppluckrat land med söta små plantor - nu en djungel. Så det har jag bestämt ska bli sommarens första aktivitet - till minne av pappa - snygga till i jordgubbslandet. För jag hade nästan skämts att visa honom dess tillstånd i nuläget. Puss pappa!

Kommentarer:

1 Marianne:

skriven

Ja, det minns ju till och med jag att han ordnade jordgubbsland till er förra året! Åh, det är så tråkigt! Men vad skönt att ha så nära ting som det landet att minnas honom med!



Kramar!

2 Anonym:

skriven

Det kommer va de godaste jordgubbar du smakat. Tänker på dig. Kram

3 Linda:

skriven

Tack kära ni! Men den senaste kommentaren - vem kan det vara...?

4 Linda:

skriven

Det var från mig... Lilla datageniet som missade att fylla i avsändare;)

5 Linda:

skriven

Kul att du tittade in. Puss!

Kommentera här: