Det var det sommarlovet

7 1/2 vecka har gått sedan jag och jobbarkompisarna firade sommarlovets början med bubbel och jordgubbstårta i trädgården. Igår slöt vi cirkeln med ännu en träff hos oss, denna gång utan tårta. Kul att träffa alla igen. Det är med delade känslor jag börjar jobba igen imorgon. Det negativa är nog att jag inte vill lämna bort tjejerna 7-8 timmar varje dag. Alltid denna tanke på gå ner i tjänst eller inte. Vi kör vidare på 100 procent och hoppas på att allt hinns med på 35 timmar. 
 
Just nu sover Markus och lillan middag, Ellen spelar lite spel på svt.se (som väl ändå måste vara pedagogiskt!) och jag tänkte ta tag i trädgården. 
 
Återkommer när datorn är ledig och jag kan bifoga lite bilder. 
 
Kram på er som läser detta!

Kommentarer:

1 Linda A:

skriven

Ja tiden flyger fram!! Synd att vi inte hann ses mer... flyttat nu iaf:) Kram till er!

2 Annika:

skriven

Hej vännen ja visst slits man mellan barn, jobb, tiden.... Det är ett livspussel! Jag tror det är viktigt att sätta sig ner och ta en funderare på vad som är viktigt i livet och hur man kan få bitarna att fungera så bra som möjligt ihop. Förstår du vad jag menar med mitt svamlande? ;) Kramisar Annika

Kommentera här: