Fem år senare...

Tro det eller ej, men fem år senare känner jag att det är dags att återuppta bloggandet.Jag mindes knappt hur man loggade in för att skriva detta inlägg. När jag startade bloggen, 2012, var det stora syftet att dela med mig av mitt liv. Familj och gamla vänner fanns på annan ort och jag ville att de skulle vara uppdaterade. Ett annat syfte var nog att dokumentera livet, lite som en dagbok.

I det senaste inlägget, skrivet december 2013, skriver jag att Instagram är anledningen till att jag slutar blogga. Jag blev lat och tyckte det räckte att publicera bilder och en enstaka mening för att hålla familj och vänner uppdaterade. Det funkade utmärkt i fem års tid, men nu kommer behovet att skriva krypandes igen. När jag startade bloggen var vi mitt uppe i en köksrenovering. Nu står vi inför ett husbygge. Inläggen kommer nog handla en hel del om den processen men även om tankar, familjen och livet.

Kommentera här: