Till pappa Markus i Kina

Vi saknar dig!
Ja, så här ser det ut efter en och en halv dag. Snickaren vill passa på att göra ett inlägg här i bloggen till dig Markus och lugna oss med att det vi befarade vara eventuell fuktskada i golvet var en uppenbar "blomkruks-effekt". Golvet är väck och under låg ett annat, nästan identiskt, parkettgolv!

Nu ska jag vila lite (om det går för alla sågmaskiner som väsnas), och sen hämta barnen på dagis. Jag smet hem lite tidigare pga ingen röst. Vi hörs vidare! Puss Markus och kram "alla" som läser detta.

Kommentarer:

1 moa:

skriven

naww så söt dom är.:)

2 Pappa Markus:

skriven

Wow, vad härligt att se er igen! Längtar verkligen hem och jag måste säga att det känns konstigt att inte vara hemma när huset "rivs".. Tänker ganska mycket på om jag missar något som kunde undvikas.. Vill kunna svara på alla frågor!



Saknar er massor!



Pussar o kramar!

3 syster:

skriven

Köket kommer bli toppen.

Ser fram emot imorgon när vi ses!

Kram

4 Jenny W:

skriven

Tänk vad stora tjejerna har blivit!

Pappa Markus: Anar jag ett visst kontrollbehov ;-) ?

5 Marianne:

skriven

Små söta prinsessorna!



Vad fint det blir i köket, och vad bra att du redan fixar det där med bilder så att Markus kan se allt! Själv håller jag koll så att killarna jobbar som de ska hos er om dagarna : D Nä, men katterna håller stenhård koll så att de inte är farliga!

Kommentera här: