Så var jag igång!

Efter mycket prat om att starta en blogg, har jag äntligen fått tummen ur. Jag började min bloggkarriär med att starta en sida som visade sig inte vara så lyckad då den dels skulle börja kosta pengar och dels inte gick att lämna kommentarer på. Men tack vare vår granntjej, blev jag lotsad in på den här sidan och det verkar som jag har hittat rätt. Tack! Nu krävs det bara lite mer fix och trix och övning i hur man lägger upp bilder och annat. Sen har jag nog skapat mig ett beroende. De närmsta inläggen kommer nog handla om vardagslivet som rullar på i en lite stad i södra Sverige med ett stort projekt som väntar - köksrenovering!

Kommentarer:

1 Marianne:

skriven

Kom in till mig också så ska jag visa dig Blogger, eller jag kan komma in när barnen sover. Så att du slipper reklamen : )



Roligt är det hur som helst!

/Marianne

2 moa:

skriven

designen va inte så hemsk som jag trodde.

3 Jenny W:

skriven

Va roligt det här ska bli! Nu får vi äntligen följa ditt/era liv där nere i Småland! Åh köksrenovering, hur spännande är inte det ;-) kram vännen

Kommentera här: