Redo för Spanien

 
 
Idag efter att jag lämnat tjejerna på dagis fortsatte jag och Melvin mot Polisen för att fixa pass till honom. Vi var där när det öppnade och fick vara först ut. Han lyckades titta in i kameran med lite leksakslock och 10 minuter senare var vi klara. Smärtfritt. När vi kommit hem njöt jag av kaffe, lugn och Efter Tio med Malou.
 
Igår eftermiddag var jag på Öppna förskolan för första gången med alla tre. Alla verkade trivas... utom jag. Alltså jag vet inte, det är bara för mycket på de där ställena. Jag kan inte sålla alla ljuden och förbiflackande ungar. Det är ett poppis ställe och personalen är toppen, men jag vet inte om det kommer bli rutin av det på måndageftermiddagarna. Det är nog nåt tjejerna får bestämma. Ska fråga dem om några dagar då alla intryck har sjunkit in. Hoppas inte de är vana vid den typen av miljö från sitt dagis...Eller är det så att barn fixar det och har kul i kaoset? Och jag som inte kommer ur bubblan? En bild på nåt vackert från köksbordet kan vara på sin plats.
 
 

Kommentarer:

1 Jenny W:

skriven

Linda.....ledsen men det är nog du som är ljudkänslig!

Mitt råd till dig är öronproppar och utsläppt hår.
Kram Kram

2 Maria :

skriven

Låter ändå som en härlig dag! Visst var det väl dock bättre
När vi kunde "hänga" i lugn och ro! :) kramar!

Kommentera här: