Nu är jag igång igen!

Efter en välbehövlig, vänlig pik från Linda insåg jag att så svårt är det väl ändå inte att slänga in ett par rader o bilder. Det som har hänt de senaste månaderna är följande: julfirande som kom med snor, feber o hosta och har fortsatt i skift inom familjen fram till idag. Vi har firat Markus o Mormors födelsedagar och haft mysiga besök av familjerna från Östergötland. Min mage växer alldeles för snabbt. Jag är lika stor nu i v 24 som jag var i v 42 med Ellen. Hur ska detta sluta?!

Snön och vintern har jag varit less på sen eländet började. För att ha något att se fram emot bokade vi en resa till Egypten i påsk. Jag kommer då vara i v 31 och för alla er som tänker "bör man verkligen flyga till Afrika då?" är svaret nej men efter x antal samtal till resebyrån, försäkringsbolaget, barnmorskan och vaccincentrum slog vi till. Man måste vara en risktagare. Men visst, sen den dagen vi bokade har jag spenderat mest tid att oroa mig för magsmittor o för tidig födsel än att se fram emot All inclusive på lyxhotell.

Idag väntar barnteater på Aktivitetshuset o middag hos bekanta ikväll. Nu har vi mest en lugn morgon och njuter av ledig lördag och sportlov som väntar.

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

Hehe... Bra jobbat;) Va stora tjejerna har blivit! Tiden bara flyger fram! Ha det bra så hörs vi. Kram!

2 Anna :

skriven

Magen är stoor men så fin! Njut ordentligt av sporlovet! Kram

3 Annika:

skriven

Åååhhh jag har saknat att läsa om livet i Älmhult!!! Fin mage du har! Kram

Kommentera här: